
Zgodnie z § 4 ust. 2 Statutu Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, który stanowi załącznik do uchwały nr V/30/2019 Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy z dnia 20 lutego 2019 r. w sprawie utworzenia Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy oraz nadania jej statutu, ogłoszony zostaje nabór na radnych Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy (MRDU) na kadencję 2024-2026.
Do udziału mogą przystąpić uczniowie klas VII i VIII szkół podstawowych oraz uczniowie szkół ponadpodstawowych:
Zgłoszenia kandydatur należy dokonać, przesyłając formularz zgłoszeniowy, zgodnie z załączonym wzorem, na adres: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, do 20 września 2024 r. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie z dopiskiem „Konkurs na radnego MRDU”.
Warunkiem udziału w konkursie jest podpisanie wszystkich oświadczeń o wyrażeniu zgody, zamieszczonych w formularzu, przez:
Kandydaci, którzy spełnią wszystkie wymagania i złożą dokumenty w terminie, zostaną powiadomieni o terminie spotkania komisji konkursowej, na którym będą mieli możliwość przedstawienia swojej kandydatury.
Młodzieżowa Rada Dzielnicy pełni funkcję konsultacyjno-doradczą wobec władz dzielnicy. MRDU reprezentuje młodzież i dba o jej interesy na poziomie dzielnicy. Głównym celem Rady jest aktywizacja młodego pokolenia do działań obywatelskich w dzielnicy. W skład Rady wchodzą demokratycznie wybrani przedstawiciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Statut Młodzieżowej Rady Dzielnicy Ursynów;
Formularz zgłoszeniowy;
Harmonogram wyborów do MRDU.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie