
W Urzędzie Dzielnicy Ursynów wdrożono odpowiednie procedury oraz rozwiązania w związku ze zmieniającą się sytuacją zagrożenia, łączącą się z koronawirusem.
W celu minimalizacji zagrożenia przenoszenia się wirusa, urzędnicy podjęli decyzję o niewydawaniu przepustek do poszczególnych wydziałów. Stworzono za to dodatkowe stanowisko obsługi mieszkańców na parterze, przy punkcie informacji, w którym można załatwić sprawę lub uzyskać informacje o jej statusie (np. przekształcenie prawa użytkowania wieczystego we własność, pozwolenie na budowę, wyrobienie dowodu rejestracyjnego pojazdu). Stanowisko już funkcjonuje w godzinach pracy urzędu na Ursynowie. Warto pamiętać również o dokonywaniu płatności przelewem bądź w kasie urzędu, ale w formie płatności bezgotówkowej.
W Wydziale Obsługi Mieszkańców zastosowano dodatkowe wygrodzenia, mające na celu zwiększenie odległości między klientem a obsługującym go urzędnikiem. Wygrodzenia zastosowano też w punkcie informacji i obok stanowiska ochrony.
Warto jednak przypomnieć, że wiele spraw można załatwić telefonicznie oraz przez Internet, bez konieczności osobistego stawiania się w urzędzie. Aby załatwić sprawę drogą elektroniczną niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego. Można go w łatwy sposób założyć m.in. poprzez bankowość elektroniczną. Wszystkie informacje o profilu zaufanym znajdą Państwo na stronie www.pz.gov.pl. Przy użyciu profilu zaufanego, dzięki platformie ePUAP można:
Fot. Wikipedia
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie