Reklama

Umowy podpisane, można budować POW

Dziś zostały podpisane umowy na trzy ostatnie fragmenty południowej obwodnicy Warszawy. W maju tego roku zostali wyłowieni wykonawcy inwestycji (Astaldi, konsorcjum Gϋlermak i Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów z Mińska Mazowieckiego oraz WARBUD S.A.), a umowy miały być z nimi podpisane w lipcu, jednak przeciągały się procedury odwoławcze. Klejny termin wyznaczono na listopad, ale też nie udało się w tym czasie podpisać dokumentów.

Inwestycja realizowana będzie w systemie projektuj i buduj – najpierw będą wykonywane prace projektowe i przygotowawcze, później te, których efekty będzie można zobaczyć gołym okiem. Wykonawcy będą mieć 41 miesięcy na realizację inwestycji.

Trasa ekspresowa ciągnąca się przez Ursynów, Wilanów i Wawer będzie mieć 18 kilometrów. Podzielono ją na trzy odcinki. Odcinek od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa wraz z tunelem na Ursynowie wybuduje włoska firma Astaldi za 1,222 mld zł. Kolejny fragment, do węzła Wał Miedzeszyński zrealizuje konsorcjum Gülermak i PBDiM Mińsk Mazowiecki za ponad 1,7 mld zł. Ostatni odcinek prowadzący do węzła Lubelska wybuduje Warbud za 561,660 mln zł.

Cała inwestycja ma być gotowa do 2020 roku.                                                 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iursynow.pl




Reklama
Wróć do