
Pozycjonowanie strony internetowej to obowiązek każdej firmy, która w jakikolwiek sposób chciałaby zaistnieć w internecie. Warto w tym miejscu podkreślić fakt, że liczba internautów każdego roku wzrasta, przez co rośnie również konkurencyjność, a wypromowanie strony staje się problematyczne. Miesięcznie z wyszukiwarki Google korzysta około 25 milionów internatów. To jeden z kluczowych argumentów, który pokazuje, że trudno obecnie osiągnąć sukces bez intensywnych działań, a więc pozycjonowania stron, czy też kampanii Google Ads.
Co to jest pozycjonowanie?
Dzięki pozycjonowaniu zwiększyć można widoczność strony internetowej w wynikach Google, a co za tym idzie, znacząco zwiększyć ruch na stronę oraz sprzedaż. Co ciekawe, pozycjonowanie stron stało się niezwykle popularne, a coraz większa liczba firm decyduje się na tego typu rozwiązanie, aby wyprzedzić konkurencję i zacząć pozyskiwać coraz więcej klientów.
Promocja strony w wyszukiwarce Google. Jak robić to skutecznie?
SEO (pozycjonowanie)
Poszukując różnych ofert internauci najczęściej zaglądają na początkowe strony, które widoczne są w wyszukiwarce. Każdy właściciel strony internetowej, któremu zależy na poprawie zysków i widoczności powinien więc skorzystać z usług pozycjonowania strony internetowej, aby znaleźć się w kręgu pierwszych wyników. Warto jednak pamiętać, że proces ten bywa długotrwały. Klienci korzystający z usług SEO powinni być świadomi, że pierwsze efekty pozycjonowania strony widoczne są zazwyczaj po kilku miesiącach, a w przypadku bardzo konkurencyjnych branż czas oczekiwania może wynosić rok lub dłużej.
Kampanie Google Ads
To alternatywa dla pozycjonowania. W niektórych przypadkach przynosi szybsze efekty, jednak nie jest to reguła. W skrócie można powiedzieć, że kampanie Google Ads to nic innego, jak reklamy, które widoczne są nad i często pod naturalnymi wynikami wyszukiwania. Oczywiście są one płatne. Koszt kliknięcia uzależniony się m.in. od tego, jak bardzo konkurencyjne są dane frazy kluczowe.
Google Remarketing
To skuteczna metoda na pozyskanie klientów, którzy kiedyś odwiedzali naszą stronę, jednak nie dokonali żadnego kroku, takiego jak zakupy, dodanie produktów do koszyka, czy dodanie komentarza. Dzięki odpowiednim ustawieniom reklama strony stale będzie pojawiała się na różnych stronach internetowych, które odwiedza klient, co zachęci go do ponownych odwiedzin.
Kampanie na Facebooku
Dzięki kampaniom na Facebooku możliwe jest dotarcie do wielu różnych grup docelowych. Grupy te można ustawiać w zależności od wieku, płci lub zainteresowań. Bardzo podobna metoda do kampanii Adwords, gdyż również płaci się w tym przypadku za kliknięcia, jednak są to znacznie mniejsze pieniądze, a zasięgi mogą zostać skutecznie zwiększone.
Blog
Osoby, które mogą podzielić się wartościową wiedzą, mogą czerpać z tego tytułu spore korzyści. W ten sposób buduje się nie tylko ruch na stronie, ale także zaufanie do swojej marki. Dzięki dzieleniu się swoją wiedzą zyskuje się sympatię czytelników oraz pokazuje się, że można liczyć na tej stronie na wiele wartościowych rad. Dzięki temu można pozyskać wielu nowych klientów, którzy będą wracać na stronę wiedząc, że uzyskają na niej różne ciekawe i przydatne informacje.
Dlaczego warto poprawić swoją pozycję w wyszukiwarce Google?
Do głównych powodów zalicza się:
Większe zasięgi,
budowanie pozycji w sieci,
zwiększenie zysków,
zwiększenie zaufania do marki.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie