Reklama

Konkurs na Najpiękniejsze Szopki Bożonarodzeniowe

Czujesz się młodym artystą? Jesteś kreatywny albo po prostu lubisz konkursy? Urząd Dzielnicy Ursynów zaprasza do wzięcia udziału w XIX edycji konkursu na Najpiękniejsze Szopki Bożonarodzeniowe.

Konkurs jest adresowany do uczennic i uczniów ursynowskich szkół podstawowych, gimnazjów i liceów, a także do dzieci i młodzieży uczestniczących w zajęciach plastycznych, organizowanych przez różne podmioty działające na terenie Dzielnicy Ursynów.

 

Termin zgłaszania prac mija 15 grudnia 2014 roku.

 

Regulamin konkursu:

1. Konkurs jest adresowany do uczennic i uczniów ursynowskich szkół podstawowych, gimnazjów i liceów, a

także do dzieci i młodzieży uczestniczących w zajęciach plastycznych, organizowanych przez różne

podmioty działające na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

2. Wśród celów konkursu wyróżnia się: upowszechnianie sztuki oraz ochronę dziedzictwa kulturowego,

związanego z polską tradycją.

3. Do konkursu należy zgłaszać całkowicie zrealizowane dzieła (wyłącznie plastyczne formy przestrzenne;

prace indywidualne, bądź zbiorowe) wykonane w dowolnej technice.

4. Dokonywana, przez konkursowe jury, ocena zgłoszonych prac obejmuje w szczególności: zgodność z

tradycją, walory estetyczne, pomysłowość i innowacyjność w ujęciu tematu konkursu.

5. Autorzy, których prace zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej, otrzymają pamiątkowe

dyplomy. Dla wyróżnionych przez jury autorów, wykonawców i opiekunów artystycznych przewidziano

rzeczowe nagrody i upominki, ufundowane przez Organizatora konkursu: Urząd Dzielnicy Ursynów m.st.

Warszawy - Wydział Kultury.

6. Organizator konkursu ma prawo publikowania w środkach przekazu (Internet, prasa, ulotki, inne) listy

nagrodzonych uczestników konkursu.

7. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na bezpłatne publikowanie ich danych osobowych (imię i nazwisko,

klasa i numer szkoły), wizerunku oraz zdjęć w materiałach informacyjnych o konkursie oraz

pokonkursowych kampaniach, przedsięwzięciach, wystawach i wydawnictwach informacyjnych,

promocyjnych i prasowych.

8. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora konkursu

zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

9. Administratorem danych osobowych zgromadzonych w związku z konkursem będzie Organizator konkursu.

10. Deklarację o przystąpieniu do konkursu należy zgłosić (pisemnie lub emailem) do dnia 15 grudnia 2014

r. w siedzibie Urzędu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy przy al. KEN 61 – Wydziale Kultury (e-mail:

[email protected], fax 545 71 30, tel. 545 72 45).

11. W dniach 17-18 grudnia 2014 r. jury dokona oceny zgłoszonych do konkursu prac, odwiedzając w tym

celu siedziby uczestniczących w konkursie placówek (dokładne terminy zostaną uzgodnione w odrębnym

trybie).

12. Prace należy opatrzyć stosownymi informacjami: imiona, nazwiska i ew. wiek autorów (wykonawców);

nazwa placówki; personalia opiekunów artystycznych; ew. inne istotne dane.

13. Wytypowane przez jury prace będą, staraniem Organizatora konkursu, przewiezione do miejsca wystawy

pokonkursowej – Ratusza Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. KEN 61 w celu ich prezentacji od 25

grudnia 2014 r. do 11 stycznia 2015 r.

W ciągu 3 dni od zakończenia wystawy pokonkursowej (12-14.01.2015 r.), autorzy (wykonawcy) szopek

proszeni są o ich odbiór z miejsca ekspozycji (w godz. 10.00 – 16.00).

14. Osoby przystępujące do konkursu wyrażają zgodę na swobodne i nieodpłatne dysponowanie przez

Organizatora konkursu - w okresie od 18.12.2014 r. do 11.01.2015 r. - zgłoszonymi przez nich pracami,

a w tym na eksponowanie w miejscu publicznym, dokumentowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych

prac, a także na ich przetwarzanie i rozpowszechnianie po określonym w pkt. 17 terminie podsumowania

konkursu.

15. Wyrażenie zgód, o których mowa w pkt. 14, uwalnia Organizatora konkursu od ewentualnych roszczeń

z tytułu dysponowania pracami zgodnie z określonymi w w/w punkcie postanowieniami.

16. Ze względu na charakter prezentowanych prac i ogólnodostępność miejsca ekspozycji (hol główny Urzędu

Dzielnicy Ursynów) przystąpienie do konkursu oznacza zrzeczenie się autorów prac lub ich pełnomocników

prawnych do dochodzenia roszczeń wobec Organizatora z tytułu uszkodzenia lub zaginięcia pracy.

17. Podsumowanie konkursu (w tym: ogłoszenie wyników, wręczenie nagród, upominków i dyplomów)

nastąpi 12 stycznia 2015 r., o godz. 12.00 w Sali im. J. U. Niemcewicza (sala nr 136) w Ratuszu

Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

18. Dodatkowych informacji nt. spraw organizacyjnych konkursu udziela Wydział Kultury dla Dzielnicy

Ursynów m.st. Warszawy (p. Magdalena Wysokowska - tel. 545 71 29, 545 72 45 w godz. 9.00-15.00).

 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iursynow.pl




Reklama
Wróć do