
Informujemy, że w okresie świątecznym Urząd Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy zmienia godziny pracy. Przed Bożym Narodzeniem oraz w Sylwestra Urząd, dzielnicowe Wydziały Obsługi Mieszkańców oraz Urząd Stanu Cywilnego będą do dyspozycji o stałej porze (od godz. 8.00 do 16.00), a w poniedziałki od godz. 8.00 do 18.00. W Wigilię, dni świąteczne oraz Nowy Rok urzędy będą nieczynne.
Poniżej zamieszczamy godziny pracy Wydziału Obsługi Mieszkańców w dniach przed i po świętach oraz w Sylwestra:
poniedziałek, 22 grudnia – godz. 8.00 – 18.00;
wtorek, 23 grudnia – godz. 8.00 – 16.00;
poniedziałek, 29 grudnia – godz. 8.00 – 18.00;
wtorek, 30 grudnia – godz. 8.00 – 16.00;
środa 31 grudnia – godz. 8.00 – 16.00;
piątek, 2 stycznia – godz. 8.00 – 16.00.
W okresie 24-28 grudnia 2014 r. oraz 1 stycznia 2015 r. Urząd Dzielnicy Ursynów oraz Urząd Stanu Cywilnego będą nieczynne.
Fot. Paweł Małaczewski
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie