Magdalena Tasiecka - blog 25/07/2014 10:23

Dziś kilka słów o małej przedsiębiorczości , z którą póki co jesteśmy z Miłą Drukarnią związani (https://www.facebook.com/miladrukarnia) hmm mam nadzieję, że kiedyś podejdziemy pod średnią, póki co wiadomo- to jeszcze pieśń przyszłości;) Wspaniale jest obserwować jak świat się zmienia na lepsze, jak przedsiębiorcy zwłaszcza z sektora usług zaczynają podchodzić do obsługi klienta, reklamy czy systemów lojalnościowych bardziej otwarcie. Kiedyś drobni usługodawcy kończyli swoją przygodę z marketingiem na etapie zawieszenia szyldu czy wydrukowania ulotek teraz coraz częściej sięgamy dodatkowo do współczesnych formy. I tak się zastanawiam z czego te zmiany wynikają. Niby dostęp do „nowych” mediów na przykład społecznościowych jest łatwiejszy, ale tak czy siak trzeba sobie radzić, zaplanować kampanie, trochę poszukać, poustawiać, pozastawiać się. Myślę, że te pozytywne zmiany związane są raczej z nową falą przedsiębiorców, którzy są bardziej otwarci na ludzi, otoczenie i zmiany! Podam Wam przykład z Galerii Ursynów - w której się mieścimy. Galeria ta, no cóż prawda jest taka, że Galerią nazywać się nie powinna. Jest to po prostu skupisko butików, punktów usługowych, które żyją swoim życiem. Każdy lokal jest otwierany i zamykamy wedle uznania i potrzeby właścicieli. Także Ty przychodząc z ulicy nigdy nie wiesz ile punktów będzie otwartych -  tym większe wezwanie dla lokali w pozyskiwaniu nowych klientów. Zatem jeśli butik liczy na ruch z galerii i nie wydaje ani centa na marketing może być pewien, że jego los jest przesądzony…

Pozornie można powiedzieć, że „do bani” mają punkty mieszczące się na pierwszym pietrze- tutaj to już prawie nikt nie zagląda "tak przypadkiem". Tutaj zaglądają większości osoby, które zostały jakoś przez nas przedsiębiorców zwabione:)Przetrwają tylko najlepsi!;)

Dobra wracam do przykładu jaki obiecałam. Jest na przykład butik TRENDY - wystartowali mniej więcej równo z Miłą Drukarnią. Krok po kroczku i wieść o butiku Joli niesie się coraz dalej. Myślicie, że Jola (właścicielka lokalu)  jest marketingowcem - NIE. Po prostu metodą prób i błędów, słuchając co kto podpowiada, łącząc klasyczne formy reklamy z nowymi, doprowadziła do tego, że w ciągu 4 miesięcy ich fanpage regularnie odwiedza już prawie 4 tys osób! - właśnie szykujemy im taką grafikę na FB więc lepiej żeby dobili do tej liczby i zdobywali kolejne tysiące klientów;)

Innym przykładem jest salon urody Ulala.pl - dziewczyny nie tylko dbają o to by ciągle zaskakiwać klientów nowymi promocjami, ale również kładą nacisk na miłe podejście do klienta, budowania więzi, która sprawia, że chce się dla nich zrezygnować z ekskluzywnego salonu Eris i dołączyć do ich wiernych klientów. Mamy też na pierwszym piętrze dwa sklepy internetowe, które mają u nas swoje show roomy i wiele innych o których pewnie będę kiedyś mowa.

Powoli wykruszają się Ci, którzy nie dali rady sprostać zmianą jakie na szczęście wymusza na nas otoczenie ustępując miejsca przedsiębiorcom stawiającym na MIŁĄ obsługę klienta połączoną oczywiście z wysokiej jakości produktami.

A i  na zakończenie mam prośbę - potrzeba nam tu jeszcze jakiejś fajnej knajpki, takiej gdzie można by było wypić kawkę, odbyć spotkanie biznesowe, poczytać gazetę…Ktoś, coś? Miłego Dnia! - Magda

PS Wybaczcie mi błędy! Jestem dyslektykiem więc powinnam sprawdzać wpis przed puszczaniem go w świat, ale zwyczajnie brak mi czasu…czasami ;) 

Galeria Ursynów - zajrzyj na pierwsze piętro komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iursynow.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"