19°C bezchmurnie

Budujemy markę ogólnopolską

Polecamy!, Budujemy markę ogólnopolską - zdjęcie, fotografia

Wejdź do sieci. Skąd pomysł na franczyzę?

W portfelu mamy już kilkanaście sprawdzonych lokalizacji w Polsce, między innymi w Olsztynie, gdzie otworzyliśmy już punkt dla naszego franczyzobiorcy.

Po prawie dwuletniej już działalności i zdobytym doświadczeniu w prowadzeniu własnych punktów sprzedaży i osiągniętym ogromnym sukcesie a także wypracowaniu sobie pozycji lidera w tej kategorii sushi w Polsce i co równie istotne zdobyciu zaufania u operatorów Galerii Handlowych Zarząd uznał, iż nadeszła pora na stworzenie Ogólnopolskiej Marki Sieci  Sprzedaży pod nazwą „HAND & ROLL TSURU SUSHI”.

Uwzględniliśmy fakt, iż budowanie własnej sieci jest bardzo czasochłonne i dlatego Zarząd postawił na model franczyzowy albowiem koncept ten zapewnia możliwość szybkiego rozwoju zarówno pod kątem ilości, jak i lokalizacji. Trafność wybór takiego kierunku dalszej działalności - rozwój sieci sprzedaży poprzez koncept franczyzy – potwierdziło zainteresowanie podjęciem współpracy potencjalnych franczyzobiorców, którzy przy podejmowaniu decyzji o przystąpieniu do współpracy kierują się rewelacyjnymi warunkami, franczyzy i niskim kosztem inwestycyjnym, który kształtuje się na poziomie od 75.000 zł. Pewnym novum, które budzi również bardzo duże zainteresowanie jest możliwość przejęcia punktu, który już posiadamy i prowadzimy z sukcesem w nim sprzedaż. Muszę powiedzieć ze dla osób, które nie maja doświadczenia jest to model bardzo atrakcyjny, bo minimalizujący do zera właściwie ryzyko. Każde prowadzone przez nas stoisko ma historie sprzedaży, co pokazuje jego potencjał i daje możliwość wyliczenia stopy zwrotu zainwestowanych pieniędzy. Posiadamy w pełni wyposażone i sprawdzone pod względem wyników finansowym punkt, których ceny kształtują się od 50 tys zł do wielokrotności tej kwoty gdzie zwrot inwestycji następuje od 12 mcy do 24 mcy. Chce zwrócić uwagę, że nie bez znaczenia jest nowatorski sposób sprzedaży w lokalizacjach galerie handlowe, gdzie nasza oferta stanowi uzupełnienie istniejącej oferty gastronomicznej danej galerii. Potwierdzeniem tego jest składanie nam ofert współpracy przez Galerie z propozycją lokalizacji naszych punktów. Zarządy galerii zauważyły nasza ofertę doceniają koncept a w szczególności oprócz produktu, który jest pomimo swojej ekskluzywności dostępny na każda kieszeń w proponowanym przez nas koncepcie sprzedaży to także to ze stanowi on wzbogacenie oferty zdrowej kuchni.

Żyjemy przecież w czasach, w których konsument ma już bardzo duża świadomość kulinarna i zależy mu, aby jeść zdrowo a jednocześnie dobrze. W portfelu mamy już kilkanaście sprawdzonych lokalizacji w Polsce, między innymi w Olsztynie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie i Łodzi, które przekażemy naszym franczyzobiorcom. Proces ten trwa nieustannie i nasza oferta w zasadzie codziennie wzbogacana jest o nowe lokalizacje w różnych miastach.

Docelowo planujemy do końca 2018 roku podpisać od 30 do 40 umów franczyzowych i tym samym zostać liderem na tym segmencie rynku.

Do kogo kierowana jest oferta franczyzy?
Nasz koncept skierowany jest do wszystkich tych, którzy nie boją się wyzwań i chcą uczestniczyć, najpierw w tworzeniu sieci, a następnie uczestniczyć w rozpoznawalnej w Polsce sieci franczyzowej, będącej liderem na rynku sprzedaży rolek sushi.

Z naszego doświadczenia wynika, iż taka koncepcja sprzedaży przeznaczona jest raczej do dużych miast (minimum 100.000 mieszkańców). Dotychczas nasze punkty otwierały się głównie w centrach handlowych, co nie wyklucza, w zależności od warunków lokalnych, innych lokalizacji. Z chwila otwarcia w Warszawie Galerii Młociny zostanie otwarty również nasz punkt w lokalu o powierzchni około 55 m. Otwarci jesteśmy, jak z powyższego wynika, również na otwieranie w sieci lokali, po sprawdzeniu i zaakceptowaniu warunków konkretnej lokalizacji. Nasz koncept nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy w zakresie gastronomi. Ze swej strony zapewniamy program szkoleniowy dotyczący, między innymi, takich aspektów jak produkt i jego sprzedaż, metody rekrutacji i szkolenia pracowników.

 

Fot. Tsuru Sushi.
Bardzo duże zainteresowanie wśród potencjalnych franczyzobiorców budzi możliwość przejęcia dobrze prosperującego już punktu Hand & Roll Tsuru Sushi.
Renata Kiraga, dyrektor ds. ekspansji marki Hand Roll Tsuru Sushi. 

 

Jakie są warunki finansowe, które musi spełnić franczyzobiorca?
W zależności od lokalizacji, koszt inwestycji to kwota od 75.000 zł. Wysokość kosztów inwestycyjnych uzależniona jest od tego, czy franczyzobiorca wybiera istniejący już w naszej sieci sprzedaży punkt, czy też wskazuje nową lokalizację, która wymaga naszego zatwierdzenia. Różnica w koszcie inwestycji wynika z lokalizacji punktu i osiąganych obrotów.

Opłata licencyjna to kwota 20.000,00 zł netto.
Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa wynosi 6,00 % netto od obrotów.
Opłata reklamowa wynosi 2,00 % netto miesięcznie od obrotów.
W ramach pakietu franczyzowego (licencja franczyzowa) użyczamy franczyzobiorcy:
- znak towarowy (markę),
- know-how, jak prowadzić działalność,
- podręcznik operacyjny, określający procedury, standardy prowadzenia działalności.

 

Renata Kiraga
Dyrektor ds. Ekspansji
tel. +48 885 939 310
[email protected]

Budujemy markę ogólnopolską komentarze opinie

Dodajesz jako: Zaloguj się